Friday, December 3, 2010

Perabot yang Unik & Kool

Salam 1 Malaysia.hehe. Berpatriotik la pulak harini. Tadi waktu Daus tengah jalan-jalan kat taman Daus punya pakcik, Pakcik Google, Daus ada la terserempak dengan orang yang 'menjual' perabot-perabot yang kool bagi Daus tapi rasa macam taknak beli je sebab nampak macam weird ja..hehe.. So, Daus nak 'promote' barang-barang yang Daus terserempak tadi. Manalatau kot-kot korang nak beli kan? Jom kita tengok satu-satu gambar perabot-perabot tu ye.

                                         khas untuk mereka yang belum pernah sampai di Rome

 Sofa pak belang. sesuai diletakkan di Maybank.hehe


 sofa kucing kena rantai

 comel betol sofa ni. Rasa macam nak beli ja tadi

 meja kerja. sesuai untuk pekerja yang tak pernah pi kerja naik kereta

 ni enjin kan? Meja kaca enjin..(heh,pelik ja nama =,=)

 ni benda apa erk?lupa nak tanya penjual tu tadi

 boleh panas punggung kalau duduk lama-lama nih.SERIUS ok!

 Sofa has built-in ipod player

 errrr?

 ♪  aku akulah sinderella,hatiku diriku anganku bla..bla..bla  ♪ 


Sumber: Guzer

16 comments:

h A n Y S said... Reply

cool!!!
yg kereta tu and kereta kuda cinderella!
suke gilerrr!!
*semangat habis*
hahaha

meaw said... Reply

meaw nak hat bawah sekali bule? hehe

misSbLurRy said... Reply

wow..kat mana semu a2

Akram Razali said... Reply

Aku nak beli meja kaca enjin tu..ha3. Meh aku overhaul skali...

Entri Terbaru:Trivia Hari Ini #10

::sherry:: said... Reply

EH ! haahlah unik sangat !!!!

suka meja kerja tuh !! cool ! =D

Cempakamelati said... Reply

Cantik dan unik

m!sZ zAL!nA said... Reply

suka yg labu punya kereta kuda :)

cikk yaya said... Reply

wahh
suka yg cinderella tue
ngn yg kusi lampulampu tue

FasiHaH SupiaN said... Reply

wahhhhh
memang unik lah!!!!!!!!!!

Amoi MiyaSya said... Reply

nice ! suke !!

Nynna Isa :) said... Reply

wahhhh !! COOL gilerr :)
saya suke laa ! nak yg LEMMBUUU tu !!
belikan :D
ahahahah !

NurulAdiba said... Reply

waah. terujanya :)
cantik and unique..

Wahida Nasution Thakhrim said... Reply

wah!! suka sofa lembu.. comel!!

nadhya ashee'kin said... Reply

fuyoo . comel and unik .

ASSOYFINGER67 said... Reply

tang meja keluar api tu yg tak tahan...tak tahan memikir kosnya sebulah huhu

mimiekucayang said... Reply

wahhhhh comel!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...