Wednesday, December 22, 2010

21 Kaca Mata Yang Kool

Assalamualaikum korang! hehe..korang cuti ni tak pergi mane-mane ke? Daus tak pergi mana pon..Tusyen banyak la katakan~..Tusyen math lah, sains lah, BI lah, macam-macam lagi la! Nasib baik la ada sorang cikgu tu yang cun! tak de lah boring sangat erk? hehe..Cikgu kat tusyen tu memang lawak-lawak belaka..Sambil mengajar, sambil buat lawak. Tapi lawak dia yang berkenaan dengan pengajaran lah.. Cikgu Daus cakap, " buat lawak macam ni baru la baguih.. baru hampa ingat apa yang dah belajaq..ni dok, dok dengaq lawak Nabil tu buat pa.." sambil bercakap dengan loghat Perlis-Abi nya..haha! Korang yang dok Perlis ni tau la macam mana orang Abi cakap.. Kaloh orang Penang..hehe..

Dah-dah Daus! cukup-cukup la tu! cepat sikit uplod gambar tuh! lembab betol lah ko ni..hehe.. Diorang dah tak sabar dah nak tengok gambar-gambar spek tu..Mana la tau depa nak beli kan?hehe..



 mengganggu permandangan betol -,-

 letak dakwat ikot suka hati nak warna apa..
Kalau nak tukar warna pon boleh, buang dakwat lama, isi dakwat baru.. 
kool right?

 sangkut kat telinga = ="

 ni lagi satu halang permandangan. Silap-silap jatuh dalam longkang. XD

 spek lego meh! Kalau tak suka bentuk, boleh tukar-tukar..hehe

 klasik la!

 Jika terjatuh dalam longkang adalah tanggungjawab sendiri

 hudoh la..

 hish! apa yang nak nampak ni?!

 1 set sekali ngan rantai leher..tak payah beli rantai emas dah!

 berlambak kan kat Malaysia sekarang ni?

 macam spek spongebob je.. XD

 spek mikey mouse

 spek cair

 takpayah susah-susah nak buang spek dah..
tarik je zip tu..hehe

 kalau nak rasa macam mana permandangan orang mata sepet ,
bolehlah beli spek ni! haha

 ni yang spek cair tadi tu..

 hudoh la..sumpah Daus taknak beli!

 sekali dengan earphone kot

 yoyo..lady gaga in the home.. (ye ke lady gaga? Daus bukan kenal sangat)

Sumber : smilepanic

Daus : huh? kool right? Korang taknak beli ke hah? buat hadiah krismas..hehe..

16 comments:

NieyaVanilla said... Reply

wooo...byk nye spekkk...nieya nk yg cm cair tuh...smart owhh law pkai..aduina

ieMa ackLes said... Reply

perghhh...
lady gaga msti beli sume ni...

Shaheila Malek said... Reply

Nampak ke lady gaga tu nak jalan..TT

tieha ismail said... Reply

yaw...siyes kool ~

Zetchi Henry said... Reply

kreatif lah sesiapa yang mereka cermin mata ni
kalau dapat yg warna merah tuh
mesti nampak grand!
tunggu pemilik blog ini belanjalah!

MUNNYRA said... Reply

like it ^_^

+dieabella+ said... Reply

kretip betol..tp ade ke org pakai?lady gaga jek yg pakai..haha

admin said... Reply

@ +dieabella+ : aah erk? sapa yg nk pakai kn?

amry said... Reply

kreatif. tapi bengong...haha...pelik-pelik laaa. huhu

azana said... Reply

spek tok hiasan bleh la...

iEra NaDiRa said... Reply

nak spek cair. bro daus tolong belikan. hahaha

bulat said... Reply

spek 2 nk pkai k??? mcm xbpe syiok je hahaa

admin said... Reply

@ azana : buat hiasan dalam toilet..hehe

@ bulat : mmg x syok la..hudoh -,-

.::cEritEra Hati FaTiN::. said... Reply

hehe..memg kretip matip lah..hihi

HuMayRa_96 said... Reply

rjin nye crik info psal speck !
haha ;D

Daus Ramli said... Reply

@ HuMayRa_96 : nak jadik blogger kna la rjin..hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...