Friday, November 26, 2010

Oh! Maria Ozawa Berlakon Filem Indonesia Lagi

Korang mesti tahu kan filem Indonesia yang dilakonkan Artis Porno terkenal Jepun,Maria Ozawa sebelum ini.Iaitu Menculik Miyabi. FYI,cerita tu lansung tiada babak lucah tapi babak lawak memang banyak. Selepas beberapa bulan,Maria Ozawa belum 'serik' berlakon dengan insdustri Indonesia. Kali ini pula,dia berlakon dalam filem Hantu Tanah Kusir. Filem Ini juga buka filem porno ye. Filem ini bergenre seram,Trailer boleh tengok dibawah screenshot ini.






















4 comments:

zora said... Reply

hahahah..ni tol2 ke guna ststus quote gak ni?

Daus Ramli said... Reply

@zora : betol la. tengok dalam trailer tu, ada part yang Maria Ozawa cakap 'hantu tanah kusir~'..

SoutulMujahid said... Reply

dia cakap 'hantu tanah kusir' ke? mcm x penuh je dia cakap

Daus Ramli said... Reply

@ SoutulMujahid : Ntah la..aku pon tak tengok lagi..yang dia cakap tu waktu minit 1:22..
Nak tau lebih kita tunggu je lah ye..hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...