Saturday, November 27, 2010

Cara Membuat Status Facebook Palsu



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.Kali ini aku akan mengajar korang cara-cara nak buat status facebook palsu.Dia ada dua cara nak buat benda alah ni.Pertama, korang boleh buat di Status Quotes ataupun di Fake Convos.



Aku sarankan korang guna Status Quotes kerana tulisannya nampak lebih real macam di facebook.Di Status Quotes juga,korang bukan sahaja boleh edit status,tetapi boleh juga buat photo upload, relationship status, attending an event dan banyak lagi.Korang juga boleh tambah likes,boleh tukar2 tarikh&masa ikot suka korang.


MASALAH YANG AKU HADAPI GUNA STATUS QUOTES

Aku pon tak tahu apa punca ni. Bila aku letak gambar pastu submit,mesti
error punya. Kalau x letak gambar ok la pulak.Cilake betol!






Ok,Fake Convos pulak. Korang hanya boleh letak Nama, gambar,apa yang nak ditulis.Tulisannya pula agak tidak real. Kalau guna fake convos ni memang boleh nampak sangat edit.

Cara Guna Fake Convos


Buat Status Update :

1)tulis nama di ruangan "name of commenter"
2)browse gambar/letak ja url gambar di ruangan 'choose an image"
3)tlis apa yang nak disampaikan di ruangan "comment"
4)tekan add to stream

Tambah komen di bawah status tadi :

Korang ikut balik langkah diatas.Then tekan add to stream.Then komen akan muncul di bawah status tersebut.

Thanks to Dauspozi (dot) com
PERINGATAN : ANDA SANGATLAH DILARANG MEMBUAT STATUS PALSU UNTUK MENFITNAH,MENGANDUNGI UNSUR LUCAH DAN SEWAKTU DENGANNYA WALAUPUN ITU HAK ANDA. KAN SALAH DISISI AGAMA DAN UNDANG-UNDANG!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...