Thursday, November 25, 2010

3D Chalk Drawing

Korang tau tak apa itu 3D Chalk Drawing?.Pernah tengok tak?.Apa?!, x pernah?ok,kat sini korang boleh tengok hasil lukisan dan cara-cara buat lukisan ni.Tapi sayang kan?Lukisan-lukisan yang indah ni tiada diMalaysia.


                                                   "did anyone order mountain dew just now?"

                                                            "marilah rompak istana saya"

                                  "aku dah cakap jangan datang sini.Kan buaya da tunngu nak makan kita"

                                               "haiz.Siapa pulak main kapal layar kat sini nih?"

                                                     batman: "woi robin!bagi la aku naik dulu!"

                                         "aku silap korek ke ni?pehal ketot je makhluk kat sini?"

                                                                          "help me!"

                                                                          "akhirnya!"
                                                            "weh!aku taknak pergi sekolah!
"
                                                                  "hah!lompat cepat!"

                                                 "patut lah aku rasa harini panas semacam je"

                                                  laptop Sony untuk dijual.Terbaik dari ladang!

Korang nak tengok cara pembikinan lukisan 3D ni?

1 comments:

WanFadhilah said... Reply

wow! sangat2 menarik.. huhuhu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...